Meniu
Cosul tau

Returnare scaune

Aveți posibilitatea să returnați scaunele cumparate de pe www.comenzi-scaune.ro  în termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor, fară a fi nevoit să justifice decizia de returnare și fară a suporta alte costuri decat costurile directe de returnare a scaunelor, conform Ordonentei Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesionistii.

Unele dintre scaune beneficiaza de un termen de returnare mai mare oferit de Comenzi-Scaune, termen care se afla pe pagina de prezentare a scaunului.

Pe www.comenzi-scaune.ro , costurile directe de returnare sunt pe bucata sau in functie de cantitatea cumparata, iar regulile de returnare sunt valabile pentru persoanele fizice. Menționam că pentru persoane juridice nu se acceptă returul scaunelor ci doar înlocuirea acestora cu alte scaune existente în stoc la acea dată.

Cheltuielile de transport pentru returnarea și schimbarea scaunelor sunt suportate exclusiv de catre client atat pentru tur cât și retur. Clientul are obligatia de a returna scaunele doar la adresa de unde au fost livrate.

Produsele care prezintă componente și accesorii lipsă sau sunt deteriorate din cauza transportului sau din alte cauze vor fi înlocuite.

Nu se accepta nici o returnare, daca clientul persoana fizica nu notifică in scris (email, fax, scrisoare) faptul că dorește returnarea unui produs. In urma acestei notificări, clientul primește un numar de returnare, pe care-l notează pe coletul ce urmează a fi trimis firmei noastre.

"Clienții" sau "consumatorii" sunt DOAR PERSOANELE FIZICE.  Clienții cu personalitate juridică nu au dreptul să denunțe unilateral contractul, legislația în domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.

Asadar, dumneavoastra, consumatorul, aveti dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv, conform Ordonantei de Urgenta Nr.34/2014.

Clientul trebuie să solicite formularul de returnare la Serviciul de Relații cu Clienții sau completati formularul online de aici, sau sunati direct la telefon 0720.865.728 de Luni până Vineri în intervalul 9.00 – 17.00 sau prin e-mail.

Formularul de returnare trebuie  completat cel tarziu în a 14-a zi calendaristică oferita legal (sau daca termenul de incercare oferit este mai mare decat 14 zile, in ultima zi calendaristica trecuta in termenul de incercare, calculata din momentul primirii produsului. Spre exemplu, daca un scaun beneficiaza de 10 zile de incercare, termenul de completare al formularului este cel tarziu a 10-a zi calendaristica din momentul primirii scaunului). Formularele completate după această perioadă nu sunt valabile. 

Scaunul returnat nu trebuie sa fie deteriorat sau sa contina urme vizibile de utilizare.

Returnarea banilor se va face în termen de maxim 14 zile de la data anunțării deciziei de returnare, în contul bancar oferit de către client în formularul de returnare.

Consumatorul este responsabil doar în ce privește diminuarea valorii scaunelor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării scaunelor, conform articolului 14 , alineatul 3 din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.

Nu se pot returna scaune sau produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar, conform articolului 16, punctul c, din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.

Daca scaunul returnat este deteriorat, are pete, este murdar sau rupt și nu poate fi vândut ca și scaun nou ne rezervam dreptul de a percepe o taxă pentru a acoperi diferența de pret dintre un scaun nou si un scaun deja utilizat sau, in cazul in care este intr-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervam dreptul de a refuza scaunul.

Operatorii noștri vă vor oferi suport in alegerea modalitații de returnare și vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a scaunelor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.