Garantie
Toate produsele comercializate de catre site-ul Comenzi-Scaune beneficiaza de condiții de garanție conforme legislatiei în vigoare și politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale și provin din surse autorizate de fiecare producator în parte.
- Garanția se acorda in conformitate cu legile romane in vigoare la data cumpararii.
- Termenul de garantie curge de la data intrarii bunului respectiv in posesia cumparatorului si este de 24 de luni pentru persoanele fizice si 12 luni pentru persoanele juridice. Produsele resigilate beneficeaza de o garantie de 12 luni. Va recomandam sa verificati completarea certificatul de garantie la locul achizitiei produsului din magazine, iar in cazul achizitiilor online sa pastrati dovada de livrare de la curierat.
Certificatele de garantie pot fi emise direct de producator in cazul in care acesta are o retea de service nationala, fie sunt emise de catre Comenzi-Scaune.
In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.
In cazul certificatelor de garantie emise de Comenzi-Scaune, produsele defectate in perioada de garantie vor fi receptionate in centrul de service propriu.
Asigurarea garanțiilor în Centrul de Service Comenzi-Scaune
Centrul de Service Comenzi-Scaune este responsabil pentru asigurarea garantiilor produselor pentru care s-a emis un Certificat de Garantie.
Procedura de asigurare a garantiilor:
Receptia in Service:
Produsul va fi prezentat la sediul Centrului de Service insotit de descrierea scrisa a defectului reclamat precum si de documentele de achizitie - factura (copie) si certificatul de garantie in original.
Ambalarea pentru transport si costurile acestuia sunt in sarcina clientului.
Diagnosticarea:
Diagnosticarea se face fie pe loc la receptia in service, sau in cel mult 24 ore. In cel mai scurt timp dar nu mai mult de 10 zile lucratoare de la receptie, Centrul de Service-ul Comenzi-Scaune se obliga sa comunice beneficiarului diagnosticul, masura reparatorie care va fi aplicata si estimarea termenului la care produsul va fi readus in stare de functionare.
Remedierea:
Masurile reparatorii pot fi: depanarea produsului, inlocuirea partiala sau integrala mergand pana la returnarea contravalorii produsului in lipsa altei solutii.
Returul la client:
Dupa readucerea produsului in stare de functionare, clientul este notificat pentru se prezenta in vederea ridicarii acestuia din Centrul de Service. La cererea clientului, produsul poate fi expediat pe cheltuiala acestuia la orice adresa, prin curierat rapid.
Conform legii, produsele ce au insumate interventii de service de peste 10% din perioada de garantie sau care la o singura interventie depasesc acesta perioada, se inlocuiesc cu produse noi, identice sau se returneaza clientului contravaloarea produsului, la valoare actualizata.
Timpul de nefunctionare prelungeste in mod corespunzator termenul de garantie. Acest interval se considera din momentul inregistrarii in unitatea de service, pana la aducerea produsului in stare de utilizare normala si notificarea in scris, in vederea ridicarii produsului, sau pana la predarea efectiva a produsului catre consumator.
Asigurarea garanțiilor în rețele de service ale producatorilor
Produsele insotite de Certificate de Garantie ale producatorilor beneficiaza de garantie in retelele de service ale acestora, in centrele mentionate explicit pe certificate.
Produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.
Conditiile de acordare a garantiilor in acest caz pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale fiecarui producator, la nivel national.